sunnuntai 25. toukokuuta 2014

Paperisilppua

Sisällä on niin kuuma, oli pakko tulla kirjoittelemaan tänne terassille. Kirkas taivas on jäänyt sadepilvien taakse. Ulkona on pienoinen tuulenvire, joka tekee olosta siedettävämmän.

Kuten jo hetki sitten kerroin uudesta harrastuksestani ja Kaisulista, on meidän ystävyydellemme tullut ihan uusi ulottuvuus, nimittäin olemme alkaneet vaihdella paperisilppua keskenämme. Askartelussa käytettävät äärimmäisen kauniit paperit ovat kuin pieniä aarteita, jopa se pieninkin paperinpala, josta ei millään hennoisi luopua. Vaikka olen harrastanut skräppäystä vain muutaman viikon on sitä paperisilppua kertynyt jo pieni laatikollinen ja osa niistä on sellaisia, mitä ei ystävälläni ole ja jota ei itse tarvitse. Niinpä olemme alkaneet tehdä niillä vaihtokauppaa tyyliin "jos mä otan sulta tämän, niin sä saat multa tämän". Tottakai on hetkiä, jolloin ystävä tulee kylään ja tuo mukanaan näitä aarteita,  sitä paperisilppua.

Tämä on niin ala-aste meininkiä kun ihastellaan ja hypistellään sormissamme; papereita, kukkia, nappeja, haaraniittejä jne. ja säilötään niitä purkkeihin, joidenka sisältöä ihastellemme lähes päivittäin.

Tähän toiseen minialbumiini olen käyttänyt sekä omia että ystäväni Kaisulin paperisilppua.
Tämän albumin sivuille olen laittanut myös vanhoja kirjeitä, elokuva- ja festarilippuja sekä kortteja...siiis muistoja. Nuo valkoiset pallot eivät kuulu oikeasti sivuihin, vaan olen henkilöiden kasvot peittänyt niillä. :)















3 kommenttia:

  1. Tämä on ihana albumi. Paljon kaikkea kaunista ja kivoja yksityiskohtia. :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos, minäkin koen että tässä albumissa olen onnistunut.

    VastaaPoista
  3. Oi että sä olet taitava näprääjä! Vautsi! Tyylikästä, nättiä ja kaunista. Olet näköjään edelleen sellainen, joka tekee aina siistiä jälkeä :)

    VastaaPoista