keskiviikko 28. kesäkuuta 2017

P*skarteluhaaste #349 - Bingo

Olen kesälomaa viettänyt kohta kuukauden päivät ja vielä olisi toinen mokoma jäljellä. Olen tässä jo jonkin aikaa odottanut inspiraatiota askartelun parissa touhuiluun, mutta sitä olen saanut odottaa eilis iltaan saakka. Eilen illalla olin hyvinkin tuottelias ja sain aikaiseksi kaksi leiskaa. Siitä on pieni tovi kun olen skräpännyt. Toisen leiskan tekoon hain pohjaa tuoreimmasta P*skarteluhaasteesta.
Siellä olikin bingoruudukko ja minä löysin rivikseni sapluuna - valkoinen - väritettyä.

Tämän leiskan pohjana olen käyttänyt valkoista akverellipaperia. Koko on suunnilleen 12x12. Valkoiseen paperiin olen saanut hiukan väriä ja eloisuutta värittämällä rennosti puuväreillä kehyksiä valokuvan ympärille.
Tim Holtzin sapluunalla tein kuviointeja värityksen päälle.

Tämä valokuva on otettu Pärnussa kaksi kesää sitten. Tuli käveltyä rannalla paljain jaloin, ihanan pehmeällä hiukalla.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti