lauantai 6. lokakuuta 2018

Jehkotar CraftChallenge #36

Vaikka vielä olisi paljon tekemistä ensi viikkoa varten, koen olevani pienen levon tarpeessa. Ei ole ihmiselle hyväksi kuormittaa mieltään vaikeilla asioilla 12h päivässä ja niin että menettää vielä jopa yöunensa. Johan sitä räjähtää mieli kun se ylikuormittuu.
Aamulla varhain kun heräsin, ajattelin etten työasioita miettisi tänään lainkaan ja antaisin mieleni levätä. Niinpä minä olen tämän päivän askarrellut ja lepuuttanut mieltäni. Koen olevani kuin uusi ihminen ja tiedän jaksavani taas puurtaa eteenpäin.

Minä osallistun tuoreimpaan JCC-haasteeseen leiskalla. Tällä kertaa minä inspiroiduin biisistä mikä oli iki'ihanan U2:n  With Or Without You.





4 kommenttia:

  1. Ihana ja kauniit värit! Täytyisipä aktivoitua taas korttien teossa!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos. Minäkin olen tyytyväinen tähän leiskaan. Leiskoja olen tehnyt itse vähemmän, niiden suhteen pitäisi vähän aktivoitua enemmän.

      Poista
  2. Jestas miten kaunis leiska!
    Iiiiihanat värit ja sommittelut.
    Kiva kun olet mukana haasteessa.

    VastaaPoista
  3. Kylläpä oli terapeuttista poiketa blogiisi... sinulla on elämiseen oivia säätelytaitoja... itsehoidollisesti myös luot kaunista meidän muidenkin silmille!
    Kiitos!!
    Minunkin olisi kai pitänyt tehdä opintotyötä... sitä varten eilen koneelle tulin -mutta terapoinniksi meni minullakin... kirjoitinkin blogiini "hassun matkakertomuksen" Poikkea jos uteliaisuus heräsi! Ilos ja energiaa syksyysi!

    VastaaPoista