sunnuntai 19. elokuuta 2018

Tule kesäyö

Vaikka syksy tekee tuloaan, olen eilisen ja tämän päivän silti miettinyt utuista kesäyötä. Löysin sattumalta spotifysta J.Karjalaisen biisin Tule Kesäyö. Melodia sekä sanat tarttuivat minuun kuin takiainen ja tuli suunnaton tarve luoda aiheesta jotain. Siispä minä piirsin, maalasin, leikkasin, sotkin, leimasin, revin ja loin uuden ATC-coinsin.

Tule Kesäyö laulussa on neljä säkeistöä ja jokaisesta niistä olen tehnyt coinsin. Sanoja ja melodiaa kuunnellan sain luomuksiini vangittua tunnelman jollainen ajatuksissani leijaili.

"Tule minun luokseni
Hennoissa harsoissasi
Huomaamatta ja hiljakseen
Tule kesäyö"

"Tule minun luokseni
Poikki pihamaan
Tuoksuna valkoisten kukkien
Tule kesäyö"

"Tule minun luokseni
Outoina lauluina
Loruina mustien lintujen
Tule kesäyö"

"Tule minun luokseni
Lonksuta ikkunaa
Tule tuulen henkenä
Tule kesäyö"


9 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Kiitos hurjasti. Olen itsekin tähän sarjaan todella tyytyväinen.

      Poista
  2. Aivan mahtavia coinseja. Olet vanginnut niihin noiden säkeiden tunnelmaa.

    VastaaPoista
  3. Oi - suorastaan tunnelma välittyy jo kuvien kautta - saati sitten livenä, en osaa kuvitellakaan!! Aivan mielettömän ihanat jokaikistä yksityiskohtaa myöten!!
    Iloa ja energiaa viikkoosi!

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Pirjo kommentistasi. Mahtavaa kuulla, että muutkin saattavat aistia kesäyöän tunnelman näistä. Iloa ja energiaa sinunkin viikkoon.

      Poista