tiistai 8. tammikuuta 2019

32 kysymystä ja vastausta

Minä niin kovin tykkään valtavasti haasteista ja varsinkin tällaisista missä saa vastata kysymyksiin. Minä löysin tämän haasteen Jennin blogista. Käyhän kurkkaamassa hänen vastauksiinsa ja tartu sinäkin tähän haasteeseen.

                                                           
Avioliitto?
Olen elänyt avoliitossa 15-vuotta. Saa nähdä tulenko koskaan menemään naimisiin.

Lapsia?
Ei ole meidän parisuhteeseen siunaantunut ja olen sitä mieltä, ettei lapsiperhearki olisikaan istunut parisuhteeseemme sittenkään. Toisinaan lapsettomuus nostaa päätään, mutta näin on tarkoitettu olevan.

Lemmikkejä?
Tällä hetkellä meillä on havannankoira Viljo. Hän on kolme vuotias. Havannankoiria meillä on ollut myös kaksi edeltävääkin, Ella ja Kosti. 

Leikkauksia?
Ei ole tehnyt.

Tatuointeja?
Ei ole, enkä pystyisikään ottamaan. Niin kauhean kipuherkkä kun olen.

Lävistyksiä?
Minulla on ollut korvikset viimeksi 20 vuotta sitten ja ne ovat kasvaneet umpeen. Viime joulukuussa kävin lävistyttämässä korvanlehteni uudelleen ja tulevana lauantaina saan laittaa uudet korvikset korviini. Olen innoissani. 

Muuttoja?
Olen elämäni aikana muuttanut 6 kertaa, joista neljä on tapahtunut opiskeluaikana.

Ampunut aseella?
En ole.

Ottanut lopputilin?
Reilu pari vuotta sitten otin lopputilin ja vaihdoin työpaikkaa "parempaan" vaikka olikin vain kahden vuoden pestistä kyse. Tuo työ johdatti polkua nykyiseen työhöni, josta olen hyvinkin onnekas.

Ollut saaressa?
Kyllä, mökkeilemässä.

Autosi?
Minulla ei ole autoa, vaikka sellaisesta punaisesta, pienestä ministä toisinaan haaveilenkin. 

Ollut lentokoneessa?
Pari vuotta sitten, kun lensin Lontooseen. Työssäni paasen matkustamaan maaliskuussa viikoksi Liettuaa ja lentokoneella matka käy jouten.

Onko joku itkenyt vuoksesi?
Pitkässä parisuhteessa on tullut itkettyä puolin ja toisin toisen vuoksi.

Ollut rakastunut?
Kyllä, varpaankärkiä myöten.

Ollut ambulanssissa?
Minä olen sairastanut epilepsiaa 20 vuotta ja sen vuoksi olen lukuisia kertoja matkannut sairaalaan ambulanssin kyydissä. 

Luistellut?
Viimeksi yläasteella. 

Surffannut?
Mikä kysymys tämä nyt oikein on?

Ollut risteilyllä?
On tullut oltua. Tukholman risteilyt ovat parasta. Sellaiselle olen menossa jälleen pääsiäisenä.

Ajanut moottoripyörällä?
En ole.

Ratsastanut hevosella?
Joskus lapsuudessa. 

Lähes kuollut?
En.

Ollut sairaalassa?
Epilepsian takia olen ollut lyhyitä ja hiukan pidempiäkin aikoja.

Suosikki hedelmä?
Vesimelooni, vaikka siitä tuleekin vatsa kipeäksi.

Aamu vai ilta?
Aamu. Menen vasta yhdeksään töihin, mutta olen ollut jo viideltä hereillä. Rakastan rauhallisia ja pitkiä aamuja kahvikupin äärellä.

Lempiväri?
Okra, vaikka sitä ei näy vaatteissani juuri lainkaan. 

Viimeisin puhelu?
Äitini kanssa.

Viimeisin viesti?
Työkaveri kysyi, onko minulla kairaa. 

Nähnyt jonkun kuolevan?
Koiramme Kostin kuoleman näin. Pidin sitä pikkuista sylissäni, koko sen ajan kun elämä hänestä loittoni.

Kahvi vai tee?
Ehdottomasti kahvi.

Paras piirakka?
Omenapiirakka vaniljakastikkeen kanssa nautittuna.

Kissa vai koira?
No, koira.

Paras vuodenaika?
Jos pakko on valita, niin syksy. Vaikka jokaisessa niissä on jotain, mitä kovasti aina odottaa.


2 kommenttia:

  1. Kiva oli lukea vastauksiasi ^^ Toivottavasti epilepsia on hyvässä balanssissa ja säästyt kohtauksilta.

    VastaaPoista
  2. Näitä on aina kiva lukea. Yllätyin kuinka moneen kysymykseen voisin vastata lähes samalla tavalla.

    VastaaPoista