keskiviikko 14. syyskuuta 2016

10 faktaa minusta :)

Jennyn blogista löysin hauskan haasteen, jossa piti kertoa kymmenen asiaa itsestä.  Minusta tämä haaste vaikutti helpolta, mutta sitä se ei kuitenkaan ollut, sillä tein siitä itselleni todellisen haasteen. Minä nimittäin yritin miettiä sellaisia asioita itsestäni joita en vielä blogissani teille ole kertonut.
Tästä lähtee.

1. Minä olen hyvin monissa sosiaalisissa tilanteissa se sivustakatsoja. Erilaiset juhlatiltaisuudet ovat minulle äärimmäisen vaikeita hetkiä, sillä en ole minkään small talkin taitaja vaan takertelen sanoissani ja mietin liian kauan sanomisiani. Ystävä ja perhepiirissä olenkin sitten paljon vapautuneempi ja suorastaan hassun hauska höpöttäjä.

2. Minä saatan käydä kaupassa niin, että ostan kaikkea muuta (herkkuja) paitsi sitä mitä lähdin hakemaan. Kauppalappu auttaa asiaan äärimmäisen paljon, mutta hyvin usein se jää keittiönpöydällä. Onko se vain unohdus, alitajunnassa tapahtuva toiminto vai tarkoin suunniteltu projekti.

3. Olen sairastanut epilepsiaa 17-vuotiaasta saakka. Saan pääsääntöisesti kohtaukset nukkuessani, paria poikkeusta lukuun ottamatta. Vuodessa saan n. 1-2 kouristuskohtausta.

4. Äitini on minulle yksi maailman tärkeimmistä ihmisistä. Me soittelemme joka päivä aina kun olen menossa töihin tai sieltä tulossa kohti kotiin. Hassua on, että meillä on aina jotain kerrottavana toisillemme. Ehkä se johtuu siitä, että kerromme ne pienimmätkin asiat päivän tapahtumista.

5. Minä pelkään vanhuutta ja sen tuomaa yksinäisyyttä.

6. Joskus soitan biisejä ilta myöhäisellä ja itken ilman mitään syytä.

7. Minä en pysty syömään banaania. Jo pelkkä banaanin haju saa minut yökkimään. Tuota hassua hedelmää olen inhonnut jo vauvasta lähtien.

8. Olen addiktoitunut spotifyn käyttäjä. Kuuntelen paljon indie musiikkia.

9. Minulla on 4 pikkuveljeä.

10. Matkustaminen, vaikka ihan kotimaassa, on stressaavaa sillä en aina tiedä kuinka usein on mahdollisuutta käydä vessassa. Matkaan kun lähden, rupean ajattelemaan rakkoni toimintaa ja tuntuu kuin rakko olisi täynnä taukoamatta. Jännitän myös sitä, toimiiko vessan lukko kunnolla. :D

No niin, nyt on urakka takana, voi siis tuulettaa! Kuka tahansa voi osallistua tähän haasteeseen. Ota ihmeessa haaste vastaan ja kerro itsestäsi jotain yllättävää tai uutta.



2 kommenttia:

  1. Olen ihan samanlainen vieraassa seurassa ja isommassa porukassa.. Sivustaja seuraaja, mutta sitten taas tutussa porukassa hassun hauska höpöttelijä.

    Minä kyllä söisin banaaneja ja tekisin niistä kaikenlaisia herkkuja, mutta en voi koska olen niille allerginen.

    Kiva, että osallistuit tähän haasteeseen!

    VastaaPoista
  2. Pakko olla kauppalappu...muuten tulee ostettua ihan kaikkea muuta. Banaanit ei kans oikein iske.

    VastaaPoista